Anasayfa 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

Oluşturulan müşteri şikayeti politikamız web sitemizde, personelin görebileceği yerlerde, müşteri ile etkileşimin olduğu yerlerde ilan edilir. ÜYE , politikamız hakkında eğitime tabi tutulur. Kuruluşumuz temel felsefesi müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmaktır. Bu bağlamda Kuruluşumuz müşteri şikayetlerinin iyileştirilme için bir araç olduğunu kurum kültürü haline getirmiştir. Müşteri şikayetlerinin etkin bir şekilde ele alınması için gerekli olan eğitimler personelimize verilir. Kuruluşumuz için geç çözülen müşteri şikayeti müşteri memnuniyetsizliği anlamına gelmektedir. Bu nedenle müşteri şikayetleri mümkün olduğu kadar hızlı bir şekilde ele alınarak; – Yasal ve mevzuata dayalı şartlar, – Mali ve kuruluşumuzun ilgili şartları, – Müşterilerin, personelin ve diğer ilgili tarafların girdileri. çözüme kavuşturulur. 10002